top of page
Търсене
  • Снимка на автораLAREN

Кремена Карауланова: Всеки хотел има своята индивидуалност и ние се съобразяваме с това

LAREN e мостът между българските хотелиери и над 67 световни бранда в козметиката.

LAREN HOME предлага текстил, козметика и аромати за дома


Г-жо Карауланова, козметиката днес е от първа необходимост в живота на хората, както и в туристическата индустрия. На пазара има богат избор, но как хората могат да разпознаят качествените продукти?


Качеството винаги си личи. Нашата козметика е нотифицирана в CPNP (нотификационен портал за козметичните продукти), което гарантира качествата на съставки и парфюмните композиции, с придружаващите ги доклади и оценки за безопасност. Не използваме парабени, които са едни от канцерогенните съставки, съдържащи се в масовата козметика.



Има ли тенденции в хотелската козметика? Как създавате персонализираната козметика на хотелите?

Да, има. Част от хотелите се насочват към „еко вълната”, търсят се натурални съставки и аромати, рециклирани картони, както и консумативи от био разградими материали.

При индивидуално създадената козметика вземаме предвид много фактори, като например местоположението – дали хотелът е морски, планински, целогодишен, СПА и пр. Голямо значение има средният престой на гостите и др. Избираме най-подходящите ароматни композиции и никога не повтаряме дизайн, защото това е отличителната черта на всеки хотел.


Вие самата сте заобиколена от много продукти на световни компании. Колко лесно е в този бранш да се изкушиш да препоръчаш продукт? Брандът помага ли за по-бързото спечелване на доверието на клиентите?


Всъщност ние винаги препоръчваме на партньорите си правилните за тях продукти. Това е част от нашата работа. Всеки хотел има своята индивидуалност, ние се съобразяваме с това и само добавяме последния детайл – естетически подбрана козметика, консумативи и аромати, които да завършат цялостната концепция на хотела.

 

Как реагирахте, когато подписахте първия контракт на LAREN със световен бранд? Това като сбъдната Ваша мечта ли беше?


Много се зарадвахме, че световният лидер в луксозната хотелска козметика – La Bottega, избра нас за свои ексклузивни представители. Благодарение на това наше сътрудничество, в момента българските хотелиери имат възможност да избират от над 67 световни бранда, като Bottega Veneta, ETRO, Trussardi, Floris, Dyptique, Fragonard, Roberto Cavalli, Acqua dell`Elba и др.

 

Има една поговорка, че по външния вид посрещат, а по ума изпращат. Ако съдим по това и че днес сте една от най-успешните компании за козметика и текстил в България, то през последните три години Вие сте положили и огромен труд, за да оправдаете доверието на бизнеса и на престижни 5-звездни хотели, в които са позиционирани Вашите продукти. Как Вие видяхте този период?


Градим нашите партньорства с внимание и лично отношение, за нас това е в основата на взаимното ни развитие. Периодът от създаването на компанията до днес е изпълнен с много работа, срещи, пътувания и нови приятелства.




Наскоро открихте шоурум в София. Какво могат да видят в него потребителите?


В шоурума ни могат да видят пълната гама на козметика, консумативи, текстил и оборудване в различни ценови класове, подходящи за всички хотели. Идеята на шоурума ни е да улесни хотелиерите и да ги консултира по най-достъпния начин. Вече е налична и новата ни серия LAREN HОМЕ, в която предлагаме текстил, козметика и аромати за дома.

 

Бизнесът Ви дава възможност да посещавате много дестинации. Кои успяха да докоснат сърцето Ви и да ви накарат отново да ги посетите?


В България си имаме всичко, красиви планини, море, минерални извори и винаги има още места, които да посетим. Според мен наистина започнахме да преоткриваме родината си.

248 преглеждания0 коментара
bottom of page