top of page
Търсене
  • Снимка на автораLAREN

Интервю с Кремена Карауланова за новата рубрика на 21 Hoteliers

Business Class е най-новата рубрика на 21Hoteliers Bulgaria в подкрепа на водещите фирми доставчици на продукти и услуги за хотелите, без които създаването на висококачествени хотелски продукти в България би било невъзможно. Участието в рубриката се случва чрез покана от наша страна и е напълно безплатно за всички участници. Рубриката включва статия-интервю с въпроси към фирмата участник, като статията се публикува на сайта и се споделя през социалните канали и имейл бюлетин. Въпросите от страна на 21Hoteliers са свързани с историята на компанията, гамата й от продуктови предложения, нейната специализация, партньорства и други.Sample Titles: Soft & Chewy Double Chocolate Cookies or Gluten Free Lemon Tart or Caramel Crinkle Cookies with a Twist

В епизод номер 5 избрахме да представим фирма LAREN – емблематичната българска компания за хотелска козметика и консумативи, която вече 5 години е сред основните доставчици и партньори на хотелите у нас. Разнообразно портфолио, индивидуален подход, достъпни цени и силен екип са основните предимства, които осигуряват на фирма LAREN възможността да са партньори на някои от водещи хотели и хотелски вериги в България. LAREN е и ексклузивен вносител на множество световноизвестни компании като La Bottega, Trussardi, Roberto Cavalli, Stefano Ricci, Fragonard, Floris и други.

Днес на нашите въпроси отговаря Кремена Карауланова, управител на LAREN.The best cookie I've had in years. Thank you! –Jane Williams



Разкажете ни повече за фирма LAREN – история, концепция, постижения


LAREN е основана 2017. Концепцията от самото начало до днес е една – да вдигнем нивото на хотелската козметика и консумативи чрез нови формули, висококачествени парфюмни композиции и модерен дизайн като се придържаме към добрите цени, подходящи за пазара ни.Постиженията имат много измерения според мен. Постижение е всеки доволен клиент, всяко изградено приятелство покрай работата ни, но може би най-голямото постижение е, че всеки ден пътувам с нетърпение към офиса и имам страхотен екип.

Фирмата под името LAREN стартира няколко години след като вече работех за италианска компания, която произвеждаше хотелска козметика. Тогава бях на 21 години и разбира се, мина време докато успея да се отделя и да създам своя фирма. Разширението стана постепенно, първият ми офис беше бюрото вкъщи, след това наех едно малко помещение. Две години по-късно сменихме офиса и направихме нашия първи шоурум. Вече посрещаме клиентите тук, където могат подробно да разгледат цялата ни гама продукти – козметика, консумативи, текстил, оборудване.



LAREN се превърна за кратко време (5 години) в емблема на хотелската козметика в България. Как го постигнахте?


Слагам на първо място човешките отношения и след това всичко останало. Мисля, че това е ключа. Когато имаш добри продукти, добри цени и добро обслужване, не е необходимо чудо, за да успееш. Това е.



LAREN е ексклузивен вносител на множество световни. Кои са основните ценности и стратегии, за да привлечете световноизвестни компании?


Българският пазар беше много непознат за тези международни брандове. В началото дори те нямаха очаквания от нас, но за много кратък период това се промени. Тепърва предстоят силните години за родния ни туризъм. Туристите също вече се промениха и изискванията стават все по-високи. Не бих казала, че сме имали специална стратегия, а просто голямо желание да покажем световните тенденци по достъпен за България начин.



Какво място заема хотелската козметика в приоритетите на хотелите според вашите наблюдения?


Все по-голямо значение отдават хотелиерите, защото виждат как малките детайли могат да променят цялостното усещане за госта. Тук не говорим само и единствено за хотелската козметика. Ароматите, дизайните на консумативите също са част от общата визия. Затова и продуктите, които ние създаваме са различни – индивидуално подбрани, така че да отговарят на собствения дух на хотела.

Като интересен тренд в търсенето, мога да споделя, че доста често имаме запитвания за диспенсъри. Опитваме се да консултираме правилно хотелите, защото не винаги това е разумното решение. Гостите също вече са по-запознати, търсят козметика без парабени, без сулфати. Всяка година правим нова колекция аромати и често имаме търсения за конкретен аромат.



Какво може да очакваме от LAREN в краткосрочен и дългосрочен план?


В момента сме концентрирали сили, за да предложим новости и в сектора на хотелския текстил. Създадохме 11 нови модела хотелски халати от високачествен памук, които са много различни от това, на което пазара е свикнал до момента. Работим по международен стандарт за качество на шев, кройка и размери. При кърпите сме отделили специално внимание на бордовете.

Относно козметиката предстои да вземем правата и на още два международни бранда – изключително популярни и желани. Във финалния етап на преговорите сме, като за момента мога само да загатна, че единият бранд е от оторизираните от Кралица Елизабет 2 за доставки на английското Кралското семейсто.





128 преглеждания0 коментара

Comments


bottom of page